Doodslag/moord Rishi

• Planner

Die agent MOET helemaal niets, zeker niet omdat BennieMak dat vanuit zijn ivoren toren dat zegt! De rechter heeft hem na een jaar onzekerheid vrijgesproken, nu is het zaak dat hij weer over kan gaan met de orde van de dag!

• Planner

Waar jij hem wel of niet verantwoordelijk voor houdt vind ik helemaal niet interessant!

• Planner

Nee hoor, alleen ben jij bezig om vooral JOUW mening en wil aan anderen op te leggen. En wat ik er van vind is ook totaal niet belangrijk, Belangrijk is wat de rechters daar van vinden, en daar leg ik mij dan gewoon bij neer.

• Planner

Jij bent degene die zich verheven voelt boven alles en iedereen, zelfs over de rechterlijke macht!

• Planner

BennieMak

En dan kan ik gaan praten als Brugman

Dat doe jij inderdaad veelvuldig, alleen hoor/lees jij niet wat andere zeggen/schrijven. Jij bent zo overtuigd van je eigen gelijk, dat je niet open staat voor andere meningen.

• Planner

Oh ja, dat was ik vergeten. Jij bent inderdaad de enige met gezond verstand…

• Boris

(tu)

• Boris

Ik heb geen hoge pet op van de rechter die deze uitspraak gedaan heeft. Van veel andere rechters ook niet trouwens.

• Boris

Inderdaad.

• Planner

Als iemand een spelletje paintball gaat spelen, dan begint bij menigeen al het zweet op het voorhoofd te staan. Wanneer je de verfpistolen gaat vervangen door vuurwapens, hoe goed je ook zelf getraind bent in het schieten met vuurwapens, wanneer iemand tegenover je staat waarvan je het vermoeden hebt dat hij/zij elk moment kan gaan schieten, dan weet ik zeker dat zelfs bij de superheld BennieMak, het zweet onder de oksels vandaan loopt! En ook agenten hebben in een dergelijke situatie heus wel een bepaalde mate van stress, wellicht wat minder dan gemiddeld omdat zij hiervoor getraind hebben/zijn. Maar het is ronduit belachelijk om een agent die stress in een dergelijke situatie heeft af te schrijven.

Overigens bevestig ik helemaal niets, dat maak jij er weer van. Ik was er niet ben, ik ken de beste man niet dus ik weet niet hoe hij zich op dat moment voelde maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen. De kans dat hij in meer of mindere mate stress ondervond sluit ik dus niet uit, maar dat is nog heel wat anders als er LAST van hebben.