Blunder KLPD

• Starsky79

O en de auto was in de omgeving van de Spaklerweg voor het laatst gezien. En aangezien dat kan zijn in het gebied tussen de kruising van de Spaklerweg, de Van der Madeweg en de Holterbergweg aan de ene kant, aan de andere zijde tot de rotonde met de Overzichtweg is dat een behoorlijk gebied. Bedenk dat de A2 er ook langs komt en dat je daar vandaan zo de a10 op kunt rijden en dus alle kanten op kunt is het makkelijk te zeggen dat men het voertuig had kunnen volgen.

En: Weet je hoeveel Vw Transporters je tegen komt als je er 1 zoekt?

Gr

• - Gerard -

Starsky, de bedrijfsnaam op de kar vemeldt een niet bestaand bedrijf. Volgens mij hoef je niet zo intelligent te zijn om te begrijpen dat die kar van de politie is.

• - Gerard -

LM. als wij gewone stervelingen lezen dat het klpd erkent fouten te hebben gemaakt dan mag de gewone man in de straat dat best wel vertalen naar blunderen.

En, ik heb respect voor agenten die de politieopleiding hebben gedaan en elke dag met hun spreekwoordelijke poten in de klei staan. Ik heb per definitie helemaal niks met korpschefs en van dat andere spul dat zijdelings ergens naar binnen is gevallen.

En overigens wordt naar mijn mening de politieorganisatie vooral gevormd, inherent aan het feit dat het een uitvoeringsinstantie is resorterend onder het bevoegde gezag, door derden zoals bijvoorbeeld justitie en zaken als regel- en wetgeving.

En, LM, wil ik je dit ook nog even meegeven; (bron overigens nu.nl in mijn antwoord op Planner) Het aantal agenten dat last heeft van psychische klachten zou de afgelopen tien jaar zijn toegenomen. Dat is het directe gevolg van onder meer frustratie over de eigen organisatie, die te bureaucratisch zou zijn, stelt de onderzoeker Fijne collega's dan …. LM.

• Starsky79

O ok. Ik had niet gekeken naar de bedrijfsnaam verder. Beetje knullig om dan toch te beginnen over die kar….

Bedankt voor de tip Gerard!

Gr

• Hampie

Nee Starsky, iemand die ter plaatse heel erg goed bekend is. En wbt d verbinding met die heli, als je een actie gaat doen dan test je voor die tijd je gespreksgroep.

En men hoeft ook niet iets in de krant te zetten, maar 's morgens op de briefing melden dat men die dag daar geen controle hoeft uit te voeren.

• Hampie

@LM, gezien de manier waarop een eerder ontmoeting in Noord is gegaan had men zeker wel een rede kunnen hebben om het AT op de achterhand te hebben. Het AT heeft ook in hun “menu” de opdracht zitten van het beveiligen van actie plaatsen. En in mijn optiek was dit een actieplaats.

• - Gerard -

Nou, de lokatie is geen aanwijzing om vergaande maatregelen te treffen Hampie. Meneer bewoog zich wel vaker, zonder beveiliging, in het openbaar op die lokatie.

• Hampie

Gerard, het was een opgetuigde actie in een gebied dat voor iedereen toegangkelijk is. Dan had men zeker wel bepaalde maatregelen moeten nemen.

• mwb

Ik heb nergens gelezen dat het KLPD erkent fouten te hebben gemaakt.

Daarom ben ik heel erg benieuwd waar jij dat hebt gelezen.

• - Gerard -

Tsja, jij bent naar ik aanneem een opsporingsambtenaar, maar misschien ook niet, geen idee eigenlijk.

http://nos.nl/artikel/223038-klpd-erkent-fouten-rond-zaakhillis.html