En waat slaat dat op? Het humeur van de politie vorige week maandag, en het weer was onbewolkt?
Ik ben klaar met jou.
BennieMak, leef jij niet gewoon in jouw eigen fantasiewereld? De minister is verantwoordelijk voor de politie en de minister heeft helemaal geen behoefte aan gesodemieter binnen justitie en politie. Want dat kost hem zijn baan. Je moet maar zo denken, dat doe ik namelijk ook: de politie is een uitvoeringsinstantie en moet gewoon doen wat wordt opgedragen. Nu hebben we, maar niet lang meer ….. 26 alleenheersers gehad, dat noemen we korpschefs, en die worden allemaal afgemarcheerd. Einde oefening, de club weer in het gareel, ingaande per 1 januari 2013.
Dit gaat natuurlijk over feiten
Het probleem is alleen dat jij niet over feiten beschikt, maar slechts wat persberichten aanhaalt, en dan alleen nog die persberichten die in jouw straatje passen, en deze berichten dan presenteert als feiten.
Ik heb geen zin om steeds in herhalingen te vervallen
Maar je doet niet anders….
Nee hoor, niks beroepsrisico. De politie, maar ook de brandweer zijn bij uitstek risicoMIJDERS. Eigen veiligheid eerst is dan ook het credo. Of dacht je nou werkelijk dat er 1 brandweerman/vrouw bestaat die jou uit een vlammenzee gaat halen als zijn/haar eigen leven daarmee in gevaar komt? NulkommaNUL kans, hij/zij MAG dat niet eens.
En de politie trekt zich ook altijd terug als ze tegenover een overmacht komt te staan. Roepen ze wat collega's erbij en als ze denken dat ze sterker zijn, dan pas gaan ze er op af.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12531188/___Tekort_bij_academie___.html
Het bewijs dat krantenbericht niet slechts uit de waarheid bestaan.
Maar als ik dat zonder krantenbericht had gezegd had je me niet geloofd.
Misschien zelfs nu ook niet.
Maar dat bewijst dan dat je alleen de mediaberichten gelooft die in je straatje passen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?