Doodslag/moord Rishi

• BennieMak

Niet met de wetten en regels eens zijn is van een andere orde dan de uitspraak van een rechter niet te respecteren! Ik hoop jou niet als rechter treffen, het lijkt je aan gezond verstand te ontbreken! En dan druk ik mij nog vriendelijk uit!

• BennieMak

Wat oefenmateriaal voor jou!?

• KlaasVaak.

BennieMak

Bovendien had de agent die Rishi doodschoot een enorme afwijking in zijn schietvaardigheid, richtende op de benen kwam de kogel in zijn nek terecht

zonder te ricocheren (en tot grote verbazing van de agent)!

Ongelofelijk van zo'n afstandje! Zijn wapen was ok, dus rest mij te concluderen dat deze agent een enorme stress moet hebben gekend tijdens dit incident en moet hij zich afvragen of ie wel geschikt is als agent!

Hoe vaak heb jij met een Walther P5 (of welk pistool ook) geschoten?

• KlaasVaak.

Tikfoutje, aangepast. Dank je wel.

• Planner

Tja, de enige die volgens jouw normen en waarden gezond verstand heeft dat ben jij. Jij snapt kennelijk nog steeds niet dat wanneer jij, op basis van jouw normen en waarden (vergaande) conclusies trekt die heel anders zijn dan de rechtbank, jij daarmee de uitspraak van de rechtbank niet respecteerd.

• Boris

Het laten zien van het geschrevene dat je kunt lezen wanneer je de link aanklikt.

• KlaasVaak.

Ben jij het alterego van BennieMak?

Als ‘antwoord’ en link plaatsen zodat de vraagsteller het mag uitzoeken.

En als er dan terecht om een verduidelijking gevraagd wordt met een evenzo niets zeggende als belachelijke reactie komen.

En straks beledigd zijn als je verhaal niet begrepen wordt.

Enig idee wat de bedoeling is van een discussieforum en hoe je een discussie voert?

• Boris

Heb je nu al op de link geklikt?

• Planner

En heb jij al gelezen wat KlaasVaak hierboven schrijft?

Maar om antwoord te geven op je vraag, Ja, ik heb het gelezen, en dat had ik na de eerste keer ook al, maar beantwoord jij nu eens de vaag, “Wat wil je met deze link zeggen?” Zoals KlaasVaak ook al aangaf, het is de bedoeling om hier een discussie te voeren. Daarbij kan je natuurlijk verwijzen naar andere websites, maar alleen een link plaatsen voegt niets toe.

• Boris

Wat ik met deze link wil zeggen is wat de schrijver van het stukje ermee wil zeggen.